I`m Bride To Be..!!!!

fuhhhh....
Gadis rase mcm baru je lagi Gadis bertunang...
dah nak jadi isteri orang...
hihihi...
Gadis bertunang 01.01.2011 hari tu.. ^_^
Insyaallah bulan 11 tahun 2011 ni Gadis akan di ijab qabulkan...

rasenyer tak lame je lagi...
secara kasar ..tinggal 4 bulan je lagi...
fuhh..berdebar-debar jugak...
tapi x per..selesaikan aper yang patut dulu sebelum melalui hari pernikahan Gadis...

dulu slalu jadi silent reader blogger2 bride to be especially nana
Gadis mmg selalu jadi silent reader dier...
sbb dier banyak wat D.I.Y tutorial for wedding gift..
Gadis suke..
hihihi...

sampai sekarang masih meneruskan activity jengah blog dier..
teruskan mengupdated ye nana...

meh kiter tengok skit gambar-gambar ni..
Cincin tunang n cincin merisik


Cincin untuk tunang Gadis


OP untuk E-day Gadis ni adik Gadis sbnrnyer...
tapi dier masih baru belajar..so nak menggalakan dier teruskan untuk amik gambar tu yang Gadis sowh dier je..mane la tau 1 hari nnti jadi professional...Insyaallah aminnnn..ni link nyer kalau nak tgk hasil gambar yang dier dh amik..hihihi
syazzyphotographer.blogspot.com

Jom dgr lagu ni...
best sgt..
al-maklum la.. PJJ couple..hihih



Comments

  1. salam gadis
    congrats in advance untuk bulan 11 nanti:)..mesti sibuk sekarang ni kan.yelah, semua benda nak kene urus.hehe..
    eh, PJJ jugak ke?after kawen pon still PJJ ker??kalau gitu, welcome de club ------>PJJ.=)

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam asha...

    time kasih yer...
    ermmm...x sbuk sgt..
    sbb semua PJJ...
    susah nak beli same2..

    beli sorg mcm x feel plak..
    hihihi...

    insyaallah dh kahwin x PJJ kot kalau xde paper...
    hihih...

    ReplyDelete
  3. c0ngrats..
    shura here!!

    http://nhshura.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...