Promosi...!!! dari Wardrobe Clearance...!!! murah-murah...

korang mesti nak tau aper yang promosi nyer kan...
macam-macam promosi nyer tau...
wahhhh....!!!! mmg banyak baju yang murah-murah u olllss... ;-)
xper Gadis bagi riview skit aper baju yang murah-murah kat sini...
aper yang bestnyer...harga semua rm50.00 kebawah..
x lebih pun..kira berpatutan la..
mampu di beli oleh semua orang...
jom tengok tengok....
kalau berminat boleh la beli...

ni link nyer...


T-shirt Lotto original (male)

Size : L

code : L 014

RM 15 include postage




Long sleeve (female)

Size : L

Code : L 019

RM 15 include postage




T-shirt Adidas original (male)

Size : L

Code : L 003

RM 20 include postage




Casual ware (female)

Size : S

Code : L 002

RM 10 include postage



Casual wear (female)

Size : S

code : L 015

RM 10 include postage




Casual wear (female)

Free size

code : L 017

RM 10 include postage



Casual wear (female)

Size : M

code : L 016

RM 20 include postage


Turtle neck (female)

Size : S

code : L 020

RM 10 include postage



Casual wear (male)

Size : XL

code : L 011

RM 10 include postage


amacam...??? murah2 x baju yang kedai ni jual...??? best kan...
ader banyak lagi sebenarnyer ...kalau nak tengok lebih2 pegi klik kat link tu..
mmg banyak lagi...

selamat bershopping ...!!!!!


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...