Review : Haunted 3d

pagi ni Gadis rajin plak meng updated review filem n drama..
bukannyer ape...skadar berkongsi..
mane la tau korang x tau nak buat ape kat umah..
leh donload pastu tengok citer kat umah je..
x payah pegi panggung wayang...

hari ni nak review filem horror plak..
tapi hindustan la..
boleh tahan best jugak n seram...

Sipnosis :

Mengisahkan Rehan yang diarahkan oleh bapa nyer untuk menjual rumah agam di Koti,berhampiran kawasan Shimla.
Rumah agam yang dinamakan 'Manor Glen' milik kepada 1 keluarga pada zaman 1936.
Apabila Rehan sampai di rumah agam tersebut dier terdengar 1 suara yang agak menyeramkan seperti tidak roh yang tidak tenteram.
Ramai yang mati apabila menjejakkan kaki ke rumah agam tersebut, tetapi Rehan tidak pedulikan ape yang diberitahu oleh orang kampung malah dier semakin ingin tahu aper yang sudah terjadi pada rumah tersebut.
Setiap malam dier diganggu dan pada satu malam dier terjumpa satu surat yang menceritakan tetang suara yang selalu di dengar oleh Rehan.
Segala nya kebenaran sudah di ketahui melalui surat tersebut.
Surat tersebut di tulis oleh seorang gadis yang bernama Meera dan hampir dirogol oleh Proffessor Muzik nye, tetapi Meera dengan tidak sengaja telah membunuh Proffessor tersebut. Setelah Proffessor terbunuh, roh Proffessor tersebut spt tidak tenteram kerana walaupun dier telah menjadi hantu dier tetap akan merogol Meera dan kata-katanya jadi kenyataan. Meera dirogol oleh roh Proffessor. Akhirnya Meera membunuh diri di dalam rumah agam. Apabila Meera membunuh diri roh Proffessor merogol roh Meera selama 75 tahun dan Rehan memahami bahawa suara yang selalu die dengar dlm rumah agam tersebut adalah suara Meera.
Tidak lama selepas itu, dengan bantuan seorang bomoh, Rehan mendapati dirinya di bawa balik ke 17 Ogos 1936 dimana dier berharap untuk mengubah takdir Meera.

Adakah Rehan berjaya mengubah takdir Meera??
kene tengok la...
yang pasti memang seram...

x tau mane nak donload eh?
kat sini je kalau korang nak donload Haunted 3d



Comments

  1. best2 cite ni..sape x tengok rugi tau...:)

    ReplyDelete
  2. tol tol...rugi kalau x tengok citer ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...