Kentut Itu Membahagiakan???




Salam Ramadhan yang ke 29..


fuhh...raya..!!! raya...!!!


rasenyer mmg x lame lagi je dah ni..


hihihi..





Hari ni entry Gadis mcm lain skit la kot..


tapi rasenyer yang jenis x kisah..x kisah la...


hihihi...





juz mcm info je ni..


yang berlaku pada pasangan-pasangan..


n more nak tanyer pendapat u ollss..


hihihi..





Jarang sekali kita dengar pompuan kentut kuat kuat terutamanya bila      
tengah keluar dengan lelaki. Mereka sanggup tahan kentut sampai biru biru
muka semata mata tak mau kentut depan teman lelaki mereka. Padahal,      
lelaki sikit pun tak kisah jika pompuan terkentut. Adat la tuh dah nak  
terkentut. Paling kurang lelaki akan berkata ”Eh! Makan apa kentut busuk
dan kuat sangat nih???“ Dan secara otomatik lelaki dan pompuan tadi akan
ketawa bersama sama. Ini akan menjadikan hubungan mereka semakin ceria.  
                                                                       
Lelaki secara lazimnya terkentut secara tak sengaja. Dan apabila benda ni
terjadi, lelaki dengan secara tak malunya akan mengaku depan teman      
wanitanya bahawa dia terkentut. Dan teman wanita secara spontan akan    
berkata ”Tak senonoh la…“ sambil mengejek manja teman lelakinya itu. Dan
lihatlah betapa harmoninya hubungan mereka.                              
                                                                       
Jika dahulu pompuan asyik menahan kentut ketika bersama teman lelakinya,
namun kini pompuan dengan beraninya memberitahu lelaki bahawa dia nak    
terkentut. Pendek kata, kentut mintak izin. Tengok…bagaimana kentut      
mendidik pompuan supaya menjadi begitu tertib. Dan hubungan mereka secara
tak langsung akan bertambah baik.                                        
                                                                       
Jika dahulu pompuan berkata perbuatan teman lelakinya yang asyik        
terkentut sesuatu perbuatan yang tak senonoh, namun kini dia semakin    
mengaguminya dan semakin menghormati…kerana itu adalah trademark teman  
lelakinya.... Mana nak jumpa dah lelaki camtu…                              
                                                                       
Akhir sekali, jangan sesekali malu jika anda terkentut ketika anda      
berkunjung ke rumah dan menemui ahli keluarga pasangan anda. Ini kerana  
jika anda terkentut, ahli keluarga pasangan anda akan gelakkan anda      
secara beramai ramai. Secara tak langsung, ini akan mengeratkan hubungan
anda bersama bakal bakal ahli keluarga anda..  




                          
                                                                       
Kesimpulan:                                                            
Kentut itu membahagiakan… .anda setuju???  
    





Yang pasti bukan Gadis yang melakukan perkara-perkara yang sedemikian yer..^_^


Comments

  1. haha..siapalah yang selalu buat tu..adtoiii!!!

    ReplyDelete
  2. ya Allah
    camne ko boleh terkentut kat umah mentua ko tu?

    ReplyDelete
  3. @Lynn

    entah la..

    yang pasti bukan Gadis yg buat mcm tu..=)

    ReplyDelete
  4. @kueh bakar

    mane ader Gadis terkentut kat umah mak mertua...

    x pernah buat pun yek...=)

    hihihi

    ReplyDelete
  5. salam...hahaha sape raja kentut kat sini agaknya yer...:)

    ReplyDelete
  6. salam cik gadis...sebelum tu kak long nak ucap SELAMAT HARI RAYA..

    amboi, entry gempak lak..heheh..malu jugak kan, tp tetap sopan jika mintak izin ..( kak long tak pernah lagi kentut depan en tunang) heheheh

    ReplyDelete
  7. owh ingatkan gadis pernah wat camtu? hehehe

    ReplyDelete
  8. @iyan shazlind

    x lah...

    malunyer kalau jadi mcm tu..

    huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...