Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita




Salam Ramadhan yg ke 25..


petang ni Gadis teringin nak masuk contest plak..^_^


kalau ader rezeki Insyaallah boleh menang..


kalau x menang pun xper..


janji try...^_^





nak tau lebih lanjut tentang contest yang dianjurkan oleh 2 gadis ni, try la klik banner tu yer..


^_^










Gambar yang Gadis akan submit utk contest ni cume 1 gambar  je..


x banyak pun..


sbb Gadis x pandai sgt nak mengedit ni semua..


tapi sekadar mencuba ape salahnyer kan..hihihi..


mane tau leh mengasah skill yg ade..





Jom tengok gambar yang Gadis nak submit..








Gambar sebelum edit







Gambar selepas edit 







Gambar ni di snap kat Pantai Puteri Melaka..


dekat je ngan pelantar minyak Petronas..





Gadis nak tag


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Dah Sekolah??