Siapa dier ni????




Salam Ramadhan yang ke 18...


Alhamdullillah..





Dah nak raya dah ni..


x lame je lagi dh ni..


semua dh sibuk shopping dah..


dengan kuihnyer, dengan baju nyer, dgn langsir nyer..


mcm2 la..





Hari ni Gadis nak bgtau sape yang tolong Gadis wat header Gadis..


kira interior designer la..


hahaha..


Sebelum tu Gadis nak ucapkan ribuan terima kasih kepada yang memuji header Gadis..


x lah sehebat atau se gah mane pun..


tapi ok la bagi jiran-jiran yang dtg berkunjung umah Gadis yang x seberapa ni..






Sape yang buat n siape dier ni yer?


adik Gadis yang buat sebenarnyer..


ni header adik ..







nak singgah blog adik..







Antara yang adik tolong buat...










Gadis punyer







ni blog Mak Gadis..


nak singgah x??








yang ni adik Gadis x buat kan..


adik Gadis yang no 3 tu buat sendiri..


blog dah lame x updated dah ni..


nak PMR..


fokus pada study dulu..


tapi kalau nak singgah-singgah boleh aje..=)






Gadis x pandai sangat nak buat bende-bende mcm ni..


so kene la mintak tolong kan..


bodek-bodek skit..


adik pun buat..


hahahah..





see u olls next entry..^_^

Comments

  1. la...dia tu ur lil sis ke? br singgah blog dia td...hihi

    ReplyDelete
  2. @~ NANA ~

    iyer nana...
    hihihi..

    singgah la slalu yer..=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik