Teringin nak makan apam polka dot...!!!!

Selamat berpuasa jiran-jiran...
tekak ni macam-macam teringin nak mkn...
maklumla bulan pose..

hari ni Gadis teringin bebenor nak mkn apam polka dot..
sedapnyerr..
Gadis nak buat sendiri tapi kukus plak x de..
aduiii..
nak cari kat bazar tu ssh nak jumpe plak...

Hari tu Gadis blogwalking...skali terjumpe la satu blogger ni dier buat apam polka dot..
wahhh..dh seronok dh...
dier ckp dier buat menjadi..
tu yang Gadis siap mintak resepi kat dier..
hhaha..
skali akk tu siap bagi resepi ..
baik hati akk tu..
rasenyer ramai dh tau nak buat mcm mane apam tu..
tapi Gadis x reti,tu yang Gadis tanyer...
ni blog nyer kalau nk resepi nyer..

 cantik kan..warne warni...Gadis suke kalau ader kaler banyak2 ni..

gambar ihsan dari pakcik google...

sedapppnyerrrr...
nak satu..!!!

Comments

  1. cantikkan?
    hehehe
    ekin pon suke colorful

    ReplyDelete
  2. love to see it but not intend to eat. hehehe... tapi mmg suka tgk sebab sangat comel.

    ReplyDelete
  3. @~ mizzAmy ~

    hehehe..

    mmg betul..
    sgt comel...=)

    ReplyDelete
  4. apam ni comel sgt...x sampai hati nk telan..hehe

    ReplyDelete
  5. @~ NANA ~

    hihihi...

    mmg comel sgt kan..
    kalau ikutkan mmg x nk mkn..
    sbb nmpk cute..^_^

    ReplyDelete
  6. macam cendawan pun ada...

    tak pernah makan lagi.

    ReplyDelete
  7. @kueh bakar

    mmg mcm ala cendawan...

    try la..

    sdp..
    lagi kalau letak inti yang macam-macam perisa...^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Kek Coklat Moist Ni Sedap Ke?