Gown Flower Gurl...


Salam Aidilfitri..
Selamat pagi..

Bangun je pagi ni..
teringat nak updated pasal baju flower gurl..
Baju nyer, kasutnyer n segala aksesori nyer Gadis dah beli awl2 lagi..
tapi x diupdated je..

flower gurl untuk majlis Gadis nnti ader 2 orang kanak2 riang yang comei..
tapi Gadis baru beli 1 je utk baju n kasut..

untuk yang sorg lagi Gadis lom nak mencari awal2..
sbb tgk mcm cepat membesar kalau yang lagi sorg tu..
hihihi..

 Gown untuk flower gurl

 Kasut pun dah siap..

 Siap stokin ...

 Anting-anting pun ader..
permintaan  flower gurl..
hehehe...

Lengkap dah semuanya..

Ermm..
tinggal yang lagi sorg je nak kene cari bajunyer..
hari tu mcm dh jumpe gown..
tapi x nak beli dulu..
takut tbe2 membesar..dah nak kene beli lain plak dah..
huhuhu...

Comments

  1. comelnya. sy xda flower girl. .

    ReplyDelete
  2. cantik gown tu...sure comel flower girl tu pakai nanti :)

    ReplyDelete
  3. alala tomeinye.gerammm hehe

    beli kt mana tu dear?zimie terpikir gak nak beli baju utk flowergirl tapi tgk harga macam....T_T

    ReplyDelete
  4. @Fariza

    hihihi...
    kalau x Gadis pun xde flower gurl.
    tapi mak Gadis yang nak flower gurl...=)

    ReplyDelete
  5. @iyan shazlind

    time kasih...

    insyaallah mmg comel...=)

    ReplyDelete
  6. @Cik Zimie

    alaa zimie..

    Gadis beli kat kedai kanak2 biase je..

    Gadis beli x sampai pun rm50.00
    ^_^

    ReplyDelete
  7. ainnnn comelnyerrrr!
    bestnyer di taja semuanyer..serius cantik!

    ReplyDelete
  8. hani teringin nak flower girl..tp xde anak buah lak, sepupu2 semua dah besar2 mcm mak budak jer...huhuhu

    ReplyDelete
  9. @PinKy MoMMa

    hihihi...

    xperla kak..
    skali skala..
    budak2 kan suke...hihihi

    ReplyDelete
  10. @hanizan

    owhh ye ker..
    kalau mcm tu..

    yang besar2 tu jadikan dayang2..
    tukar name..^_^

    ReplyDelete
  11. msti comel2 flower gurls tu nanti...

    ReplyDelete
  12. @ni@ @in

    mmg comel..

    nnto Gadis akan review selepas kawin yer..=)

    ReplyDelete
  13. wargh ... comel .. ryn pun sker flower gurl ni .. kalo bleh nk dorg couple .. mcm suwettt je kan .. hehehe .. mlm potong kek pun ok gakz kan ..

    ReplyDelete
  14. @Mizz Ryn

    kalau ader sepasang mmg cantik..
    tapi xde sepasang la pulak..
    huhuh..

    terpaksela gune gurl..
    hihihi..=)

    ReplyDelete
  15. @Mizz Ryn

    kalau ader sepasang mmg cantik..
    tapi xde sepasang la pulak..
    huhuh..

    terpaksela gune gurl..
    hihihi..=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...