Nasib baik jumpa kasut ni..


Selamat petang...

Alhamdullillah hujan turun dgn lebatnye ptg ni kat jb..

Sebenarnyer Gadis dok mencari kasut Gadis ni dari hari tu lagi sebenarnyer..
tanyer mak, tanyer adik2 x tau, tanyer ayah ape tah lagi mmg jawapannyer x tau..
huhuhu..

cek punyer cek dalam bilik stor kat bawah ni tadi..
weeee...jumpe sudah kasut Gadis ni..
salah satu kasut kesayangan sebenarnyer..
bukan la ader jename pun..brand biase2 je kot..tapi pada Gadis cantik n comel...
sayang nak pakai kononnyer...
jadi duduk la dier dgn kasut2 Gadis yang lain..

skali hari tu mase ngemas nak raya..
kasut tu tah mane pegi tah..
merungut jugak..
padahal sendiri salah letak agak nyer..
mungkin Gadis lupe kot..

tapi x perla..
dah jumpe dah pun..
rupenyer kotak nyer dh tertukar..
patutla x jumpe..
huhuhu..

ni la akibat nyer kalau lame dh x pakai..
terkopek sudah..
kene pakai jugak lepas ni..^_^

suke sgt dgn kasut ni...
membuatkan diri tbe2 rase tercomel..
hihihi..
perasan je lebih Gadis ni kan..hihi..

k la ..
see u ollss next entry yaa...
^_^

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. yuhuhuhu .. comel .. btul2 .. bile pki kasut yg de riben mmg terase diri comel .. ryn pun byk kasut de riben .. wahaha

    ReplyDelete
  3. serius kasut tu sngt comel...
    suka color dia yg kuning tu...

    ReplyDelete
  4. comel^_^
    tp ain x confident nk pkai kasut kaler kuning..hehehe

    ReplyDelete
  5. @Fariza

    mekasih yer...kasut pebret ni..
    hihihi

    ReplyDelete
  6. @Mizz Ryn

    wah rynn pun bnyk kasut ader reben yer..

    Gadis dulu time blajar bnyk..
    bile dh keje dh kurang kasut rebennyer..
    hihi

    ReplyDelete
  7. @nolyndila

    mekasih yer..=)

    kuning yang buat lawa kan..

    ReplyDelete
  8. @ni@ @in

    kalau mcm tu..
    kene confident kan diri kiter..

    kalau ain brani pakai..
    maknenyer..
    lepas ni ain akan brani mencuba...
    try..=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Dah Sekolah??