Perihal Reben


Salam Aidilfitri yang ke yang ke 8..
Sekejap je rasenyer...
Rasenyer x terlambat lagi kan Gadis nak ucapkan Selamat hari Raya...
Gadis masih terima duit raya tau...
hihihi..xper..tahun akhir raya status bujang..
tahun depan dah berdua dgn suami..
cewahhhh...
^_^

Lame rasenyer x meng updated blog ni..
cuti raya satu hal..
pastu demam plak..
mmg x larat nak buat ape2 dah..
huhuhu...

puasa dah sudah..raya pun dh sudah...
sambung semula persiapan nak kahwin..
bukan lame je lagi...

citer pasal hal reben ni...
mase bulan pose hari tu..Gadis pegi cari reben ngan mak n adik2..
pegi la satu kedai kat tmn u..
Gadis mmg tau kedai tu tapi jarang-jarang beli kat situ..
memikirkan mls nak pegi jauh2..
pegila yang dekat..

tanyer untie tu reben..
1 gulung tu rm3.50..
Gadis ngan mak pun ok je la..
beli 6 gulung dgn mcm2 kaler...

ni la rebennyer..

nak citer lagi ni..hihihi...biasela Gadis mmg banyak ckp..
 2 hari sebelum raya hari tu..
Gadis n family pegi la jalan2 Mydin..
sebelom sampai Mydin tu ader kedai rm2 yang sedang berkembang pesat skang ni..
kedainyer betol2 belakang Mydin..
name kedainyer kalau x silap My 2 Shops..
kami pun masuk..
skali alangkah terkejut nyer..
Gadis terjumpe reben yang same mcm yang Gadis beli kat Tmn U tu..
harganya cume rm2 shj..
sabar je la kan..
beza rm1.50 dengan kedai untie tu..

same x same x...
pada Gadis same je...huhuhu..

ni la hasil nyer..
banyak lagi sbnrnyer ni..
ni yg smpt snap..

Gadis nak letak kat bag cenderahati sbnrnyer..
ntah ape la rupenyer kan..
nnti la dh siap Gadis review skit..
hihihi..

Tapi kan jiran-jiran...
kalau katakan korang ader nampak reben ni lagi murah dari yang kedai rm2 tu..
roger-roger Gadis tau..
area Johor Bahru...
^_^

k la..
Gadis nak sambung balik keje yang tertangguh..
see u olls next entry...
^_^

Comments

  1. hai gadis.. wedding kite beza satu hari je.. cantek reben2 tu.. berseni nye tgn gadis nk menggentelnye.. hihihi.. Selamat Hari Raya.. :)

    ReplyDelete
  2. cantik...happy preps dear..:-) tak sabar nk tgk hsilnye hehe..jgn lpe share tau..

    ReplyDelete
  3. @Sue

    hai sue...
    wahh ye ker..
    x lame lagi je kan..

    time ader mase leh la buat sue..
    kalau x de mase susah jugak nak menggentel nyer..
    hihihi..

    selamat hari raya..=)

    ReplyDelete
  4. @amani..

    thanks amani...

    insyaallah nnti Gadis share yer..=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...