Apa Sudah Jadi Dengan Guestbook ku....!!!!!

Assalamualaikum...

Selamat pagi jiran-jiran...
pagi-pagi Gadis dah menaip entry ...hihihi

nak tau x..
wahhh mcm nak mengumpat..
hihihi..

sbnrnyer bukanla mengumpat..
tapi Gadis dah terkejut dengan Gadis punyer guestbook utk wedding dah di transform oleh adik-adik Gadis..

mmg best betol kan..
^_^

Gadis hanya tersenyum je bile tengok guestbook Gadis dah di transform..
nasib baik diorg berdua transform page yang kat dalam..
0_0





ni la hasil keje adik Gadis yang 2 orang tu...
mmg kreatif & inovatif...
hihihih...

sabar je la kan..
tapi xpe jugak..
nampak macam meriah & cantik jugak bila dah ditampal macam tu..
hihihi...
Terima Kasih ye adik-adik ku..

k la..
see u ollss nest entry..
^_^

p/s : 23 hari lagi...=)

Comments

  1. pakai sticker ek? kretifff :)

    ReplyDelete
  2. ok je sis, nampak ceria je lekat itu..:)

    ReplyDelete
  3. @~ NANA ~

    haah..pakai sticker..

    credit ti adik2 ...hihihi

    ReplyDelete
  4. @Wanie

    tu la..mmg dah terlebih cria dah tu...hihihi

    ReplyDelete
  5. ha'ah kan...pakai tu pon boleh jadi menarik.. kos pon murah..yg penting harus kretip kan..:)

    ReplyDelete
  6. lawo2..
    lea suka buat kad gune sticker

    meh nak watkan utk akak

    hihihi

    ReplyDelete
  7. pakai sticker gitu je~ cantik! dan simple!

    ReplyDelete
  8. @dhiera

    mekasih yer...boleh la try nnti...^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...