Bunga Pahar

Assalamualaikum...

Selamat sejahtera jiran-jiran Gadis semua...

Hari ni rase macam malas je nak updated apa-apa..
tapi tangan tu rase mcm ringan je nak menaip..
pelik kan..

bila tangan dah rajin nak menaip..apa lagi kan..
Gadis updated skit la pasal preparation wedding Gadis..

agak-agak mesti ada yang dah bosan...
Gadis ni asyik updated pasal wedding je..
bukan Gadis nak eksen tapi Gadis berkongsi je..
^_^
Harap jiran semua x marah yer...

zzeeettt..
berbalik pada tajuk entry..
Gadis dah siapkan bunga pahar yang nak diletakkan kat pelamin tu nnti..
dah siap beli tapi tinggal nak letak telur je..
Gadis nak letak telur pindang tau..
sedapp..

telur pindang tu Gadis rebus sendiri je nnti..
nnti Gadis updated pasal rebus telur pindang ye..
^_^

jom tengok bunga pahar ni dulu..

Gadis beli 2 kotak rm100.00 je..
ada yang lagi murah..
tapi ni nak letak kat pelamin..
kene yang cantik..=)


Gadis pilih warna hitam dan putih..
sbb ikut tema..
tapi tema wedding Gadis bukan hitam putih yer...
more kepada warna hitam je...
^_^



kat sini la yang Gadis akan cucuk bunga pahar tu nnti..
ni bekas turun menurun..
tak payah beli lagi..pakai je apa yang ada..
^_^

k la..
see u olls next entry yer..

p/s : 26 hari lagi...=)

Comments

  1. cantek...
    neway congrate ek??
    prepare la pape yang patut before wedding n before u become wife...

    =)

    ReplyDelete
  2. shantek. senang beli je..macam2 ada jual kat kedai kan..

    ReplyDelete
  3. hai gadis... sue pun dh beli tp nak kena tambah 100pcs lg... :)

    ReplyDelete
  4. @cik eza

    haah tau x per..

    mmg pun..
    beli je senang..=)

    ReplyDelete
  5. @Sue Zaman

    wahh ye ker..

    mesti cantik kan...=)

    ReplyDelete
  6. cantik bunga tu..mahal jugak eh nak beli bunga pahar pun..huhu..

    ReplyDelete
  7. @Wanie

    mekasih wanie...

    sekarang semuanya mahal wanie..

    ssh nak jumpa yang murah kan..hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Dah Sekolah??

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....