Hal Dewan Dah Settle...

Assalamualaikum...

Selamat petang semua jiran-jiran..

petang ni Gadis nak story pasal tempat Gadis punyer reception..

Alhamdullillah settle dah..

mula-mula fikir nak buat kat umah..
tapi adik ckp x nak umah berkecah..
so Gadis n family decide bersanding kat dewan..
tapi bukan dewan yang dekat ngan umah..
tapi dekat ngan umah atok..
atok sowh bersanding dekat ngan umah atok..
ok..no problem...
Gadis pun akan nikah kat Masjid Nurul Takzim..
Kat Majidee..hihihi..
mmg dekat sgt ngan umah atok...

 ni la dewan nyer...






hari tu Gadis n family dah masuk dewan ni...
tapi terlupe plak nak amik gambar kat sebelah dalam..
besar jugak la..
siap ader bilik persalinan utk pengantin lelaki
n satu bilik persalinan untuk pengantin perempuan..

Alhamdullillah...

k la..
nnti kiter jumpe lagi next entry yer jiran-jiran...
^_^

p/s : 32 hari lagi...^_^

Comments

  1. homaigod. venue kita sama!!!!! i pun buat kat sini gak. :)

    bilik persalinan tu ada aircond tak ek?

    ReplyDelete
  2. wah2....debaran makin terasa

    hehe

    ReplyDelete
  3. Salam dear..i tag u in one of my post for contest.hope u dun mind and u acknowledge it okayh!thanks a lot^_^
    www.pelangi-love.blogspot.

    ReplyDelete
  4. wow nampak cantik la dewan tu.ooo kg majidee ye.rasa macam tau jek kawasan tu.tp jarang ke sana.di macam banyak rumah2 banglo sebuah2 tu ke?hehe

    ReplyDelete
  5. @cik nurulain

    wahhh same yer...

    nnti boleh tgk2 dlm dewan yer..

    pasal bilik tu Gadis x pasti lak ader aircond ke x..sbb Gadis cume tgk je...=)

    ReplyDelete
  6. @Lea Isnawi

    hihihi...

    tau x per..

    mmg berdebar2 ni...=)

    ReplyDelete
  7. @Alang Atie

    Waalaikummussalam...

    thanks yer ..=)

    ReplyDelete
  8. @Cik Zimie

    dewan baru ni cik zimie..

    dulu xde..hihihi...

    tapi Alhamdulillah dh siap..

    errrmmm..rasenyer bukan kot..kat kawasan kpg...^_^

    ReplyDelete
  9. nak tanye, betul ke kalau buat kenduri kat dewan pakai duit lagi banyak dari buat kat rumah?teringin nak buat kat dewan gak..

    dah tak lame dah tu..weee

    ReplyDelete
  10. @Wanie

    pada pendapat Gadis la kan..buat kenduri kat umah lagi banyak belanje dari dewan...huhuhu

    tau x per..nerveous jgk ni..=)

    ReplyDelete
  11. majlis ain 19/11 atau 20/11 ek?
    kalo 20/11 blh la anis menyibuk dtg..sb nk turun jb hari tu..hehe

    ReplyDelete
  12. @cik anis

    majlis Gadis insyallah 19.11.2011

    nnti Gadis jemput yer...^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...