Lencana Untuk Family Pada Majlis Persandingan

Assalamualaikum...

Selama pagi buat jiran-jiran Gadis semua...

Gadis bangun pagi terus nak updated pasal majlis Gadis nnti..
^_6
selagi belum sampai waktunya mmg ada je perkara yang nak disiapkan..
persiapan bukan main lama..
nanti bila tiba majlis nya..kejap je dah siap kan..
hihihi...

ok dah jom..
tengok sini lencana family..
sebutan dah macam nak pakai lencana sekolah pulak..hihihi..
Gadis beli kat kedai yang Gadis beli bunga besar untuk DIY guestbook {LINK}..

ada b2b yang pakai lencana yang moden..
yang jenis bulat je tu..
alaaa yang mcm badge yang letak kat beg sekolah tu...
alaaa mcm ni la..
hihihi


tapi Gadis harus memikirkan budget yang ada..
so kiter pakai yang mcm ni je..
cantik jugak..
asalkan Gadis suke n gembira...
^_^



ini la lencana yang Gadis beli tu..
macam warna bunga telur kan..
itam putih..
mmg sengaja gadis kontra kan warna untuk semuanya...
^_^

k la see u olss next entry..
^_^

p/s : 21 hari lagi...=)

Comments

  1. hitam comel! nampak eksklusif je

    ReplyDelete
  2. Cantik lah lencana tu :)

    Jom singgah blog Lily pulak
    http://lystra-lily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @Lea Isnawi

    mekasih ye lea..

    nnti akk bagi Lea satu...hihii

    ReplyDelete
  4. buat ala2 reben ye..cantik2..lagipun nak pakai kejap je, xpyh la buat mahal2 kan..

    ReplyDelete
  5. lencana tu simple & cantik la gadis :)

    ReplyDelete
  6. i dulu terpikir nak buat tag macam pergi sekolah tu...instead of tulis pengawas tulis la...pengantin..pengapit..hhaha

    ReplyDelete
  7. @Wanie

    betull..
    nakpakai pun sekejap jek..

    tapi leh buat kenangan...=)

    ReplyDelete
  8. @iedchan

    hehe..

    klakar sampai mcm tu skali...hihih...=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...