Solemnization Theme & Reception Theme

Assalamualaikum...

Selamat pagi semuanya....
Alhamdullillah...

Gadis dah pilih warna untuk majlis ijab qabul dan majlis bersanding..
dah tak boleh tukar-tukar warna lagi dah..
sbb Gadis ni suke pada warna warni..
kalau boleh semua warna Gadis nak pakai..
hihihi...

untuk majlis ijab & qabul
Gadis pilih warna light chocolate + gold




untuk majlis resepsi..
Gadis pilih warna Oren + Hitam




ok done...
see u olss nest entry ya...
^_^

p/s : 25 hari lagi

Comments

  1. :) love colorful too.
    cantik gadis pilih warna. :)

    ReplyDelete
  2. hye gadis..nice theme color..wow,black + orange mmg unik..FY tak penah tgk orang buat lagi..nanti ambil pic and letak kat blog byk2 k..have a good preparation

    ReplyDelete
  3. theme colour nikah kita lbh kurang. ain nye cream n bronze hehe.

    amacam preps?

    ReplyDelete
  4. serabut jugak nak pilih warne kan..wanie yg lambat lagi ni pun dah rancang..kui3..

    ReplyDelete
  5. nice colour choice..orange+black look great..=)

    ReplyDelete
  6. @Fariza

    mekasih yer...^_^

    tu pun pening jugak nak pilih..

    ReplyDelete
  7. @FY

    hai FY..

    mekasih yer...

    insyaallah nnti Gadis upload gambar2 nyer yer..
    ^_^

    ReplyDelete
  8. @cik nurulain

    wahh ye ker...
    hehe..

    alhamdullillah ok stakat ni..

    ain mcm mane?

    ReplyDelete
  9. @Wanie

    tau x pe wanie..

    mmg serabut..
    tu pun last decision..
    jgn tgk kaler lain lagi dah...

    wanie punyer kaler aper?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...