Jemputan Majlis Perkahwinan Gadis@Ain & Suhaimi

Assalamualaikum...

(STICKY POST)

Gadis nak menjemput rakan-rakan blogger datang ke majlis perkahwinan Gadis pada 19.11.2011 (Sabtu)



Pada rakan-rakan yang nak Gadis pos kan kad jemputan ni..
tinggalkan alamat di ruangan komen..
n Gadis x akan publish kan alamat korang yer...=)

Comments

  1. barakallah gadis~ maaf tak dapat datang sebab besok ye e-day saya. semoga kehidupan berkeluarga kamu dan pasangan sentiasa di rahmati Allah swt.

    ReplyDelete
  2. waa...bkl pengantin rupanya...slmt pengantin baru ye gadis =)

    ReplyDelete
  3. adoyai sis ,
    xley dtg la ..tgh exam time uh .
    spm TT.TT

    ReplyDelete
  4. wahh ! Tahniah . tapi tak dpt la nak datang , tengah SPM ><

    ReplyDelete
  5. selamat bakal penganti baru

    moga segala urusan dipermudahkan Illahi :)

    johor..jauhhh
    xleh nak dtg

    ReplyDelete
  6. salam kenal...
    blogwalking here..
    visit me yeahh...

    xdan nak dtg..sok nye majlis saya...huhuhu

    ReplyDelete
  7. @dhiera

    owhkeyh xper dear...

    semoga majlis kamoo pun berjalan lancar yer..

    mekasih...=)

    ReplyDelete
  8. @Lea Isnawi

    mekasih lea...

    xper..
    nnti gadis review yer...=)

    ReplyDelete
  9. @Pink Lavender

    waalaikumussalam..

    owhh ye ker..
    mudahan2 segala berjalan lancar yer...=)

    ReplyDelete
  10. ini anak mama Maszull ye?
    Selamat mengecapi hari kebahagiaan di majlis persandingan ye,...

    semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..... amin (",)

    Jemput2 tau.. (",)

    ReplyDelete
  11. @Gen2Merah

    iyer ni anak mama maszull...

    mekasih yer...aminnn..=)

    ReplyDelete
  12. waaa..dah dekat dah tu..selamat pengantin baru in advance..hehe

    sebab jauh xleh nak g..

    ReplyDelete
  13. congrats k dear...semoga semuanya lancar je nnti :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik