Alahai Kedai Rm2.00

Assalamualaikum...

Selamat petang jiran-jiran Gadis semua...
buat jemput-jemput memang sedap kalau cecah ngan sos thai resepi ayah Gadis..
nyumnyum...

Sebenarnyer ni sambungan citer beli almari dapur...
lepas beli almari dapur..
terus pegi kedai kelengkapan brg umah ni..
husben cakap memang murah...

tapi hari tu mak Gadis tanyer jugak kedai rm2.00 area sini..
Gadis n husben pun tak tau kat mane..
sbb mak Gadis pesan kalau nak beli barang dapur beli kat kedai rm2.00..murah
xde la semua..
yang mana boleh la..


ni la kedainyer...

banyak jugak la...
brg yang dibeli..

sekali dengan tibe-tibe lepas Gadis n husben beli brg2 tu ..
kitorg pun round belakang kedai tu..
ader rupenyer kedai rm2.00

bila Gadis n husben masuk je kedai tu..
memang semuanya rm2.00
xda yang lebih...

rase menyesal plak beli kat kedai tadi tu...
hmmmmmmm...
nak buat macam mane...

selalu terjadi mcm tu..
xperla lain kali dah tau...
huhuhhu

p/s : mak, ayah, adik, syane...nanti kalau datang sini lagi along bawak pegi kedai ni..
bestttt...mak lagi la suke kan...
(mcm xde tpt lain nak bawak kan..kihkihkih...)

Comments

  1. wah,,, kalau muja,, dah nangis dah ni,, kih3,,, muja sangat kedekut,, hehe :D

    ReplyDelete
  2. hoho..mak punya tmpt shuppink ni..haha

    ReplyDelete
  3. @Lynn

    ngan ko skali punyer tpt shupping...=)

    ReplyDelete
  4. @nurmujahidah

    gadis pun nk nangis jgk tapi nk buat mcm mne kan...dah x leh pth blk...huhuh...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...