Dapat Doodle dari Munnafendy

Assalamualaikum...

Selamat pagi jiran-jiran Gadis...
hope semua nya sihat ...

Pagi ni Gadis suke sgt dah ni..
sbb Gadis dapat doodle pengantin dari Munnafendy

Cik Munnafendy ni sbnrnyer bride to be jugak..
hihihi..

Mcm mane Gadis boleh dapat doodle ni eh..?
sbnrnyer Gadis saje-saje mintak ngan dier doodle pengantin tu..
dan x sangka plak di respon dengan baik..
Alhamdullillah..
Gadis mmg x pandai buat doodle ni..
hihihi..
ada insan yang nak memberi nya..
Gadis terima dengan tangan yang terbuka...
Terima kasih yer...^_^

jom tengok doodle yang Cik Munnafendy buatkan utk Gadis...

cantik x???
Gadis mmg pilih warna oren hitam..
sama macam majlis persandingan Gadis 3 minggu lepas...
siap dgn veil..
mmg suka sgt2...
hihihi..

p/s : Gadis nak ikut pegi rombongan meminang ni..hihihi
nak ikot???

k la...
see uollsss next entry ye...
^_^

Comments

  1. cantik...belah laki tema warna apa?k.long tak dpt pegi belah lelaki sbb adik sepupu yg kat ipoh tu btunang

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum ....wah cantik doodle tu....:)

    ReplyDelete
  3. alala..cml btl kartun ni..hehe

    ReplyDelete
  4. @nasha sanza

    hihihi...

    credit to munnafendy...hihih..

    ReplyDelete
  5. @maszull

    waalaikumussalam...

    mmg cantik...=)

    ReplyDelete
  6. @fazlien

    hihihi..

    mmg mcm betul ni kan...=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik