Inai Sticker RM2.00 je...

Assalamualaikum...

yuhuuuu jiran-jiran Gadis semua...
dah tgh hari dh ni..

perut dah berdansa dah ni..
hihihi..
opsss...Gadis berpuasa hari ni..
tengah fikir nak berbuka apa hari ni...
macam-macam dah fikir ni..

zzeettt..
berbalik pada tajuk enrty...
Masa majlis kahwin Gadis hari tu Gadis tak tempah mana-mana untuk lukis inai kat tangan Gadis...
Gadis beli sticker nye je..
senang dan save..
hihihi..
kene la ikut kemampuan kan..

inai yang kat jari ngan sticker..
Gadis pakai inai tiub je...
makcik-makcik ada buat inai dari daun inai tapi Gadis x sempat nak pakai yang tu...
husben Gadis yang pakai inai tu...
hihihi..

 daun inai...

 daun inai yang dah di blender...

 ini la sticker inai..hihihi...

 asalnya satu set tangan..tapi Gadis terpaksa gunting ikut jari sbb saiz tangan x sama..

pastu amik inai tiub tepekkan kat corak sticker tu...


ini la hasilnya...
hihihi...
x pekat sangat yang corak tu...
sbb Gadis pakai sekejap sangat...
^_^


malam sebelum perkahwinan Gadis pakai lagi inai kat jari je nak bagi pekat...
^_^

p/s : kalau pakai lama skit mesti dah macam inai lukis kan...
harga untuk sepasang inai sticker tangan cuma rm2.00 je..
sepasang inai sticker kaki rm2.00 je...
kat mane nak cari ? jawapannya kat kedai rm2.00 je..
macam-macam corak ada...
^_^

k laa..
see uollsss next entry yer...
^_^

Comments

  1. xpenah jumpa lagi inai sticker nih.. senang je kan... xyah susah2 panggil org suh letakkan.. :D

    ReplyDelete
  2. oh. ade eh sticker inai, baru taw.

    huhu

    ReplyDelete
  3. really ade sticker camtu..?
    sgt jimat kalo camni...hihihi

    utk yg jari ade x..? jual kt mne eh..? :D

    ReplyDelete
  4. cantik dan kak long sgt suke...

    thnks darling sharing...! :)

    ReplyDelete
  5. first time tgk inai sticker ni..hehe..banyak nye tumbuk inai..satu family pakai ke ni?hehe

    ReplyDelete
  6. wah nak jgk la for wedding erin .
    tapi mcm x pekat kan jenis dye ..
    walaupun gadis pakai sekejap ..
    mmg cair kod

    ReplyDelete
  7. tp better pakai yg ni sbb kalau pakai yg tube tu dye menggelupas.sakit tgn.

    ReplyDelete
  8. @FatinFirdaus

    mmg senang pun fatin...
    dan yang penting jimat...=)

    ReplyDelete
  9. @Suria

    iyer dear...
    ada sticker mcm tu...
    kat kedai rm2.00 ada...

    ada..=)

    ReplyDelete
  10. @kaklong

    mekasih kaklong...

    welcome kaklong...=)

    ReplyDelete
  11. @erin moshimoshi

    boleh dear...

    tapi kalau lama pekat inai tu...
    =)

    ReplyDelete
  12. @rara pinkmafia

    Gadis pakai yang tube tu yang ok..
    kalau pakai inai yang tumbuk tu menggelupas...=)

    ReplyDelete
  13. lorr..x penah tau pun ada sticker inai ni,hehe..

    ReplyDelete
  14. tak pernah jumpa dan tak pernah terfikir ada inai sticker. nice info gadis!

    ReplyDelete
  15. @nurul izayani

    rasanyer dah lama dah ada sticker inai ni...

    tapi cume x perasan kot..

    mula-mula Gadis pun x perasan..
    dah lama-lama baru perasan...=)

    ReplyDelete
  16. @dhiera

    lepas ni dah boleh cari yer...

    =)

    ReplyDelete
  17. wah inai sticker pun ade ek da bole carik la kat kedai rm2 cmni murah je hee :)

    ReplyDelete
  18. @nazirah

    tau x per...

    lagi jimat kos...

    sticker rm2.00 + tiub inai rm3.50 baru rm5.50 je...=)

    ReplyDelete
  19. rasa mcm penah dengar je sticker ni. hehe. nk beli gak la... tp buat inai kt brickfields rm5 je kot.. india buat cntikkk :D

    ReplyDelete
  20. @C i k P i p i T e m b a m

    india kalau buat mmg cantik..

    x dapat disangkal lagi dah...=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik