Terkejutnyerr...Tapi Agak-Agak ok x?

Assalamualaikum...

Selamat pagi..
dah nak tengah hari dah pun ni..
hihihi...

Sign in je blogger ..then Gadis terkejut beruk tengok header Gadis telah bertukar menjadi gedabak beso...
hahaha..

ni header yang lame...
status bujang..
hihi


ni mesti keje adik Gadis...
Gadis mmg ada sowh dier buat tapi x de la secepat ni..
dan ini hasilnya...


macam tajuk entry Gadis...
rasa-rasanya ok x header baru Gadis ni?
banyak lagi yang nak diubahsuai blog Gadis ni..
al-maklumla..dah bertukar status umah pun kene tambahkan hiasan kan...
hihihi...

k la..
see u olss..
next entry...
^_^

Comments

  1. terkejut jugak

    besor gedabak org nya

    hihi

    ReplyDelete
  2. hehe header baru lg comel & sesuai dgn status wife :)

    ReplyDelete
  3. ok sangat2 la gadis :) still pinky..hehe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum gadis or wife org....terkejut bila buka punyer la gedabak beso nyer header baru tu...hehehehe...:)

    ReplyDelete
  5. hehe..ini jer yang mampu..weee~~

    ReplyDelete
  6. @maszull

    waalaikumussalam....

    haah mmg beso gedabak pun tapi dah di adjust balik dh tu...=)

    ReplyDelete
  7. @~ NANA ~

    wahhh ye ker nana...

    thanks yer..=)

    ReplyDelete
  8. @Lea Isnawi

    tau x per..
    jgn terkejut2 yer...hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...