Wordless Wednesday : 07 ~ Teringin Nak Pakai Tak Kasut Ini?

Assalamualaikum...

 01. Adik Gadis cakap kasut sofa...hihihi

 02. Tak tau mcm mane nak jalan nanti...=)

 03. Save budget

 04. Baik kaki ayam dari menyusahkan...

 05. Kasut Penjara

 06. Apalah perasaan kalau pakai kasut ni..??^_^

07. Pada b2b..teringin tak nak pakai kasut ni masa bersanding...hihihi...

see u ollss next entry
^_^

Comments

  1. yg no.4 tu baik xde kasut

    hahaha

    ReplyDelete
  2. eden lebih rela pkai selipar jepun je...haha^^

    ReplyDelete
  3. bukan sekadar tak nak tapi tak kan~

    ReplyDelete
  4. mak oii pelik2 nye...tp yg last tu blh diterima lagi...hehe

    ReplyDelete
  5. @~ NANA ~

    mmg pelik...
    ishy3..

    yang last tu mmg boleh diterima tapi masih pelik lagi...=)

    ReplyDelete
  6. kasut no, 2 tu memeang awesome lah punye!

    ReplyDelete
  7. siyes memang pelik2 giler...yang paling ok cume kaler merah tu jer.. yang lain..tak sanggup kot nak pakai..lagi2 yang tali samapai atas tu..huhu

    ReplyDelete
  8. @aTy _faRed~


    hihihihi...walaupun pelik ada jugak orang yang nak pakai lak tu...hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik