Apalah Yang Di Buat Agaknyer tu...???

Assalamualaikum...

Selamat pagi jiran-jiran Gadis semua..
pagi ni Gadis bekpes awal..
selalunyer tak rasa lapar langsung..
hihihi...

lauk tengah hari pun dh siap masak
sbb pagi-pagi Gadis dah masak bekal utk husben..

Gadis bekpes ni..
Tempura & Ayam Goreng..
sos : mayonis + cili sos = nyummy ^_^

Petang semalam husben Gadis balik awal..
keje maintenance nyer siap awal...
Gadis pun seronok la...
^_^

mula-mula kitorg khusyuk je tgk tv..
sampai Gadis x sedar yang husben Gadis dh kat dapur...
Gadis ingatkan minum air jek..
sbb cuaca petang kat sini memang panas bawak sampai ke malam..
huhuhu..
senyap je husben Gadis kat dapur..
sekali tengok rupenyer tengah masak..

kalau tak Gadis tak tau husben Gadis masak..
sbb husben Gadis menumis, tu yang Gadis melompat dari tgk tv...
sbb bau yang husben tumis mencucuk hidung..
tapi mmg bau sedap la...



Gadis tengok kat dapur rupenyer husben tengah masak megi..
ermmmmm....sedap jugak dalam hati Gadis..
sbb dah lame x mkn megi...
^_^




dah siap masak...
pedas + sedap...
banyak juga Gadis makan walupun dah kenyang...
^_^


p/s : Sesekali kalau merasa air tangan orang lain memang sedap je rasa..=D

k laa..
see u olss next entry...
^_^

Comments

  1. assalamualaikum along...wah mie dah pandai pi dapur n masak sendiri yer...sedap x maggie tu tapi tengok mcm sedap jer...hehehehehe..:)

    ReplyDelete
  2. wahhh rajinnye si isteri ni masak...hihi

    ReplyDelete
  3. @maszull

    waalaikumussalam...

    haah..
    dier dh pandai masak sendiri dah..
    nnti senang...hihihi

    mmg sedap pun maggie tu...=)

    ReplyDelete
  4. @Cikpuan rara

    bukan dear...
    petang smlm yang mkn megi tu..
    hihihi

    ReplyDelete
  5. wah bestnyeeee. gadis. da ade org bole masakkan tuk die wiwiwi ni yg tak sbr nak kwen gak ni hehe

    ReplyDelete
  6. @nazirah

    masak sikit2 boleh tu kot..hihihi..

    amboii..gadis doakan cepat2 kawin yer..=)

    ReplyDelete
  7. perhhh... pagey2 nie klu dapat meggi semangkuk mmg terbaek lah kan... hahhahahaaa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Kek Coklat Moist Ni Sedap Ke?