Sabar Je La...

Assalamualaikum...

dah lame sgt x update entry ni..
minta maaf yer..

semenjak Gadis tau Gadis pregnant hari tu..
Gadis mengalami macam-macam alahan...
Tuhan je yang tau...
lemah dan tak bermaya je ni...

sekarang ni pun Gadis balik Jbee..
tukar angin..mane la tau boleh ok...

bau makanan tgh masak x boleh...
orang kata sensative dgn bau makanan...
dapur x boleh masuk...
bau suami pun x boleh...
huhuhu...
kesian dier...

yang Gadis boleh mkn..
Jambu batu shj...
pastu minum air susu jenama ILHAM...
air susu utk baby yang dh siap ayat Al-Quran...
Alhamdullillah itu je yang boleh minum dan makan...

ok la..
ni pun Gadis x larat dah ni..
nak baring je...

jumpa lagi next entry yer...
^_^

Comments

  1. patut pon lama je senyap...take care k...biasa la tu preggy women :)

    ReplyDelete
  2. biasa la tu ..
    bile kite x cek preggy xde lak masalh ..bile dh cek preggt test ade je masalah alahan ..

    ReplyDelete
  3. sabar eh dear..camtu lanyer awal2 pregnancy kan.. hope next trimester da ok.. be strong okay.. bykkan rest.. tcareee.. :)

    ReplyDelete
  4. @Renee Meow

    tu la..mintak2..next trimester ok..=)

    ReplyDelete
  5. @erin moshimoshi

    betul tu dear..bile dh cek terus mcm2...

    ReplyDelete
  6. pembawakan budak~ bersabar lah ye~

    ReplyDelete
  7. take care ok..kena byk makan makanan yang berkhasiat :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum ....cucu grandmama macam mana hari ini dah makan x...?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik