Wordless Wednesday : 12 ~ Teringin Nak Makan Ni

Assalamualaikum...

Gadis bukak je laptop terus terpikir nak makan lauk ni..
nak mak  a.k.a Grandmama yang masak plak tu...
adessss...
huhuhu...

 Asam Pedas Ikan Pari...
daun kesom yg sedap 2...

 Mee Bandung...
mmg superb...

Laksa..
Paling pebret...
hari tu husben dh belikan...
rase tak sama...
huhuhu..

 Udang Masak Sambal...
Nyumnyum...

 Ayam Paprik..
Perghhh...^_^

 Sotong Oren msk smbl ni kalau mkn ngan ikan masin lgi sedap...

Sotong ring ni pun same...

cukup lauk utk seminggu...
Masyaallah...sedapnyer...terliur...
huhuhu

p/s : nmpk mcm bnyk nk mkn tapi bile mkn sikit je....=)

Comments

  1. ngidam ek? byk betol lauk, semua sedap2 lak tu...hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum ...wah byk nyer nak mkn cucu grandmama ni ...mcm mana nak buat jauh sgt la kalau tidak grandmama boleh la masakkn n suapkn ye x...hehehehhe...:)

    p/s cucu grandmama mcm mana wat apa tu..?

    ReplyDelete
  3. mcm tu lah selera org mengandung.semuanyer nak makan.mcm kakak kt opis asha sekarang pon mcm gadis gak:)

    ReplyDelete
  4. Ya Allah.. kenapalah lauk pauk kat sini semua sedap2 ni. Buat Hana lapor semula. hehe Harus singgah pasar malam ni balik kerja.

    ReplyDelete
  5. laksa tu laksa johor ke??
    wah sedapnya!!

    ReplyDelete
  6. ish2 kita yg takde lagi baby dlm tummy pun ikut terkecur air liur ni tgk gambar2 ni..hehehe

    ReplyDelete
  7. @iyan shazlind

    amboi...
    lom makan lagi tu...hihihi

    ReplyDelete
  8. @cik gold

    laksa penang dear..

    laksa johor pekat kuahnyer..=)

    ReplyDelete
  9. @Hana Soffelia

    wahh...nak ikut pegi pasar malam...hihihi

    ReplyDelete
  10. @asha

    owhh ye ke..
    tapi makan nyer x banyak asha..
    sikit je Gadis makan..buat jamah...hihi

    ReplyDelete
  11. @maszull

    waalaikumussalam..

    tu la..
    kalau dekat leh suapkan..
    huhuhu

    ReplyDelete
  12. @~ NANA ~

    haah la nana...
    ngidam plak secara tbe2..

    tapi nk sowh grandmama mskkan punyer la jauh...hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik