1st Time Masak Nasi Ayam

Assalamualaikum...

Entry di petang hari..
Alhamdullillah...hari ni genap sudah baby dalam kandungan Gadis 7 bulan...
moga semuanya sihat dan selamat...
^_^

Memang dah terasa sangat dah baby ni menendang dengan aktifnyer...
Tuhan je yang tau...
aktif sesungguhnyer...
xper, yang penting anak mama dalam perot ni sihat je kan...

Gadis nak story 1st time masak nasi ayam...
resepi Gadis amik dari mak Gadis..
mudah dan ringkas...
bukannyer apa..Gadis dah la tak boleh makan ikan..
nak makan udang, sotong dan seangkatan dgn nya tak elok sangat kan..
daging pun Gadis rasa loya bila bau nyer..
tu yang husben dok asyik beli ayam...
bile dah dok dapur..
Gadis tengok ayam, ayam tengok Gadis...
hihihihi...

tengok bahan semua cukup untuk buat nasi ayam..
Gadis pun masak je la..
cume xde salad kot..
=)



taaaa daaaa....
dah siap untuk di makan...
Alhamdullillah..husben cakap sedap & lepas ni leh buat lagi...
hihihi...
siap bagi gred A++

k laa..
see u olls next entry yer...
^_^

p/s : dah sampai ke 3rd trimester ni, tibe-tibe pedih ulu hati plak...mcm nak gastrik...agak-agak normal ke ek?

Comments

  1. akak...nasi ayam le pulok...lapar dah niiiii...nak jugaaaakkkkk....

    ReplyDelete
  2. iza pun nant nk try la wat nc ayam jugak..x penah buat lg..

    ReplyDelete
  3. Alamak sedapnyeeee..terliur la plak..:D

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum along...ayah ckp mcm sedap jer nasi ayam tu...menarik juga nampaknya...:)

    ReplyDelete
  5. @maszull


    waalaikumussalam...

    hehehe..
    mmg sedap..
    meh rase meh...=)

    ReplyDelete
  6. @nurul izayani

    boleh try buat...
    pastu review tau...=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Kek Coklat Moist Ni Sedap Ke?