Nak Rasa Yang Ni Pulak La....

Assalamualaikum...

Selamat Pagi wahai jiran-jiran ku sekalian...

Pagi-pagi Gadis dah nampak 1 iklan yang buat Gadis nak rasa..
hihihi...
semenjak 2 menjak ni, Gadis suka makan aiskrim je...
tapi segala aiskrim Mc.D...
sebut je dah terliur..
inikan tengok gambar..lagi la rase nak nak & nak jugak...
^_^

nampak sedap tak?
pada Gadis mmg sedap jek..
hihihi...

sebelum dapat makan aiskrim tu...
husben suruh makan aiskrim ni dulu...
supaya tak kempunan sangat...
hihihi


aiskrim ni memang sedap...
tak muak...
nyummyy...
opsss...pepagi dah makan aiskrim...hihihi

k la..
see u olls next entry..
^_^


Comments

  1. Sedapnye akak..pepagi dh makan eskrim eyk...hehehe...Tapi kan eskrim mekdi yg bru ni mmg sedap kak...ce try cepat..hikhikhik..^_^

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum along...nak juga sedap nyer...:)

    ReplyDelete
  3. @maszull

    waalaikumussalam...
    hihihi...

    nnti boleh beli...^_^

    ReplyDelete
  4. @Taty Hasbi

    tu la..
    bgn je teringat aiskrim..
    hihihi..

    wahhh ye kerr..
    ni lagi menambahkan eksited nak try aiskrim baru ni...

    nyummy...

    ReplyDelete
  5. @aTy _faRed~

    kecur yer..
    hihih...

    jom makan...=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik