Baru Nak Bengkak Kaki...

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan yang ke-12..
Alhamdullillah...

hari ni je dah masuk bulan 8..
maknenyer ape?
maknenyer kene bersiap sedia untuk bersalin...
hihihi...
berdebor-debor jugak ni sebenarnyer..
tapi tu semua lumrah kehidupan sebagai seorang wanita..
mmg kene hadapinya..
semua tu menjadi indah nnti kan..
^_^

Gadis nak story pasal bengkak kaki ni haaa...
ader m2b yang awal-awal dah bengkak kaki...
tapi Gadis baru nak bengkak kaki..
memula ingat sekadar bengkak je..
bila dah alami sendiri..Ya Allah...tuhan je yang tahu betapa tak larat nyer Gadis...
semakin berat dan bisa kaki ni...
kalau nak berjalan tu sekejap jek..dah tak leh lama-lama lagi dah...
huuhu..
baru berangan nak belek-belek cari baju raya...
bila dah mcm gini nampak gayanyer konsepnyer terus bertukar..
Gadis guna konsep nampak ok dan berkenan terus beli jek...hihihi
dah tak larat lagi dah nak kesana kemari...
^_^


nampak bengkak tak kaki ni?
memula tak perasan, skali tengok kaki ni dah membengkak dah...
patutla sakit semacam jek...

mak Gadis kata kalau dah bengkak pastu surut bengkak maknenyer dah nak bersalin...
phheewwww...tu yg tiap-tiap hari dok tengok kaki jek...
hihihhi...

k la..
see u olls next entry..
^_^

p/s : Nak masak ape la hari ni agaknyer...huhuhu

Comments

  1. ni mesti kes kuat berjalan agaknya..

    isteri sy pun masa mengandung dua2 anak pun dok bengkak kaki..

    terutamanya bila terlebih berjalan atau berdiri lama..

    minuman ais, makanan yang ada unsur angin, mandi air sejuk semua tu kena kurangkan..

    p/s : masa ni la biasanya para suami dibuli..hehehe..

    ReplyDelete
  2. sy so far xde bengkak..tapi badan ni rasa berat sangat..sakit ke bengkak tu?isk..

    ReplyDelete
  3. betul..kalau bengkak kaki memang dah tak larat nak jalan..rase bise kan...akak dulu..umah akak kan ade tangge...kalau dah bengkak tu akak soh laki akak jer dukung naik atas..huhu

    ReplyDelete
  4. erk?? tak lama dh tu! bila due date?

    ReplyDelete
  5. mimi aritu bengkak kjap pstu ltak mnyk yu yee dh ok blk..tu kira dkat nk brsalin ke?? rsau lah plak..hehe..
    try ltak mnyk pns kat tapak kaki mlm2..insyaallah..

    ReplyDelete
  6. i dulu bengkak kaki sampai kena beli selipar baru sbb dah x muat nak pakai..hehe
    org ckp kalau 3 kali surut bengkak, mmg nk dekat bersalin tu :)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum along...yer la dah nampak bengkaknya tu...:)

    ReplyDelete
  8. bengkak ler 2.. insyaallah cpt.. heeee... :)bole?

    ReplyDelete
  9. kite blm rase lg bengkak kaki....huhuhu..

    ReplyDelete
  10. ciknaa kaki bengkak tak surut2 tau. sampai lepas 3minggu dlm pantang baru kaki back to normal :)

    ReplyDelete
  11. yeke?so far Alhamdulillah.kaki tangan langsung tak bengkak w/pun dah masuk 37weeks :)

    ReplyDelete
  12. @CikNaa

    tengok orang jugak kot cik naa..
    MIL dulu pun ckp dier lepas bersalin baru bengkak kaki...huhuhu

    ReplyDelete
  13. @Aeen

    sakit kalau dah bengkak kaki ni..huhu

    ReplyDelete
  14. @~ NANA ~

    owhh ye ke nana..
    wahh...risau jugak ni..
    berdegup2 jantung..hihihi

    ReplyDelete
  15. @maszull

    waalaikumussalam...
    mmg dah nampak bengkak pun ni..

    ReplyDelete
  16. @Siti Nursyamimi

    owhh ye ke..
    nnti gadis nak letak jugak la minyak tu...
    bagi reda skit sakit kaki ni...

    ReplyDelete
  17. @Munnafendy

    Insyaallah mmg dah x lame lagi dah ni..
    15.09 due date..hihi

    ReplyDelete
  18. @aTy _faRed~

    wahhh...sweet nyer akk..
    siap dokong...hihihih

    ReplyDelete
  19. @fifi tiez

    maybe lain ibu ngandung lain keadaannyer kot...hhihi

    ReplyDelete
  20. @pipoq

    owhh ye ker..
    thanks for the info yer...
    ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Kek Coklat Moist Ni Sedap Ke?