Ketam Sambal Serai...

Assalamualaikum....

Untuk bulan puasa tahun ni..
ni baru kali pertama Gadis letak gambar lauk untuk hidangan berbuka puasa...
selalu nyer dah masak..
pastu dah malas nak snap snap gambar bagai..
hihihi..
maklumla..
rase malas je tak sudah..
^_^

hari ni menu berbuka puase Gadis n husben
Ketam Sambal Serai...
Sayur Kangkung Goreng...


Gambar sayur kangkung goreng xde gambar,sbb dah nak berbuka kang baru Gadis goreng..
makan panas-panas baru sedap..
nyummy...!!!

k la...
see u olls next entry..
^_^

p/s : jiran-jiran Gadis berbuka apa hari ni?


Comments

  1. nampak sedap..mintak resipi ...hehe

    ReplyDelete
  2. wah nampak sedap.nasib baik say atak suka ketam sangat.kalo tak mesti terliur.Selamat Berpuasa gadis ;)

    ReplyDelete
  3. @BAIZURA NATASHA

    Gadis dah poskan entry resepi tu yer...=)

    ReplyDelete
  4. @Nurul Husna

    Gadis dah poskan entry resepi tu yer...=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...