Genap 2 Bulan

Assalamualaikum...

Selesai sudah keje memasak,mengemas & membasuh...
Drwisy tido je cepat-cepat buat keje..
kalau tak memang nak melayan kerenah dier yang comel tu jek..
hihihi..

Alhamdullillah hari ni genap 2 bulan Muhammad Darwisy Zulkarnain..
dah pandai macam-macam dah..
bila Gadis agah dier,dier pun macam nak cakap jugak..
hihihi..
dah pandai senyum-senyum bila tengok kiter..
yang paling klakor nyer, kalau bangun pagi tu kene senyap-senyap & nyorok-nyorok ..kalau tak Darwisy nampak Gadis terus nak suruh dukung dier..huhuhu..
bertuah punyer anak tau..
^_^

Tapi yang paling Gadis macam terasa cepat sangat bila Darwisy dah asyik dok mengiringkan badan dier..kononyer nak meniarap la tu..
hihihi..
cepatnyer...xperla..
bila time Darwisy nak mengiring Gadis tengokkan je kot-kot dier berjaya dalam misi dier tu..
hihihi..




k la..
see u olss next entry yer..
^_^

p/s : Minggu depan cek up 2 bulan kat KK Serendah...

Comments

  1. sekejap jek.tau2 dah 2 bulan kan..

    ReplyDelete
  2. Anak i pun dah mngiring.i rasa sbb masa diaorg bf..diaorg biasa mngiring kot..tp risau gak diaorg tertiarap kan..

    ReplyDelete
  3. hai kembar..
    dh buat percubaan nk meniarap ke?
    syabas syabas.. Aisy blom ada tnda2 lagi pun..

    ReplyDelete
  4. Cpt jer rse da 2 bln kn..ain next week bru bby umur 2 bulan...

    ReplyDelete
  5. wah.. belog ibu baru ni dah berwajah baru...:D

    kejap je dah besar... kalau keje nidah kena masuk keje dah sbb dah 2 bulan hehe. dah balik serendah ke?

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum along....sekejap jer awisy dah 2 bulan mesti dah pandai mcm2 tu....nantilah kalau ada masa grandma dtg lawat Awisy yer....cayang Awisy.....

    ReplyDelete
  7. @maszull

    waalaikumussalam...mmg dh pandai mcm2 dh ni..hihih

    ReplyDelete
  8. @mynameismy

    kene tukar..hihihi
    tau x per..kalau keje mmg dh naik keje dh ni...=)

    ReplyDelete
  9. @Aeen

    tu la kan..sekejap je rasa...hiihih

    ReplyDelete
  10. @hayati hashim

    hai,,,
    tu la..darwisy nk cuba jgk tu..tapi kepala x kuat lagi...hihihi=)

    ReplyDelete
  11. @fifi tiez

    maybe kot..tu yg cepat je nk mengiring...

    ReplyDelete
  12. @ctmah

    tu la..mmg rasa sekejap sgt...=)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Dah Sekolah??