Beg Berjenama @ Beg Tidak Berjenama

Assalamualaikum...

Selamat pagi wahai jiran-jiran ku..
^_^

Pagi-pagi ni dah nak tanya pendapat jiran-jiran semua...

Mana satu yang menjadi pilihan..
Beg Berjenama @ Beg Tidak Berjenama..??

Kalau beli beg berjenama harganya memang ratus kadang-kadang sampai ribu..
tapi kalau ada duit tak jadi masalah kot..
untuk diri sendiri..

Kalau yang takde jenama harganya jauh lebih murah daripada yang berjenama..
silap-silap kalau beli yang jenama dengan harga rm500 la kononnye, yang tak jenama boleh dapat 10 handbag dengan pelbagi warna, corak ikut citarasa kita...

Yang pasti boleh tukar-tukar selalu..
kalau yang jenama dapat 1 je, pakai sampai habis baru dapat beli yang baru..

Tengah dok fikir-fikir jugak ni kan..
tapi Gadis tak pernah beli beg jenama sampai yang diluar kemampuan Gadis..
time belum kahwin dulu bukan main lagi..
keje lak tu..
setiap satu bulan perkara yang Gadis akan beli handbag & kasut & baju..
memang seronok..
pegang duit sendiri..
takde jenama tapi cantik memang beli aje..
=)

bila dah kahwin, dah anak plak tu..
handbag kalau boleh nak beli yang besau..senang nak letak botol susu,diapers & apa keperluan kalau nak berjalan..
senang & tak payah bawak banyak2 beg..
hihihi...

lagi pulak zaman sekarang ni banyak beg yang murah-murah tapi cantik..
lagi kalau pegi GM Klang..
hahhaha..

Kalau dah jadi suri rumah ni..
x nak la mintak lebih-lebih kat husben..
kalau husben bagi kira reward untuk kiter..
Alhamdullillah...

Tapi macam teringin jugak nak pakai beg berjenama macam zaman anak dara & time keje dulu kan..
hihihi..
kalau kasut Gadis tak kisah sangat ..
janji sedap dipakai..
^_^

Masih memikirkan yang mana menjadi pilihan..
=)

k laa..
see u olss next entry..
^_^


p/s : Hari ni nak masak Tom Yam Campur...sedapppp....=)

Comments

  1. pernah tgk beg2 kat GM tp i x berapa minat sgt.harga pun not bad =)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum along ...heheheh nak beli handbag la tu...:)

    ReplyDelete
  3. kalau i mana2 pon ok..
    tp prefer yg branded kot sbb tahan lama...kdg2 beli yg murah ni sebulan pakai dh rosak...i tak pandai pilih kot...hihi

    ReplyDelete
  4. mimi xkisah mana2 pun asalkan masih dlm kemampuan..mimi mmg gler handbag pn.. tp skang byk shopping brg baby jelah jwbnya..mak pak kemudian kira..hahaha

    ReplyDelete
  5. sebelum kawen dulu handbag mmg xd jenama pastu kejap je dah lunyai dan beli lagi..tp xrasa sgt sbb murah kan..lepas kawen mcm pentingkan kualiti sebab maybe akan jarang la dpt beli handbag selalu kan..kos utk baby byk..bergantung dkt part time business aje..

    ReplyDelete
  6. Mcm akak..akk tak kisah...asalkan akak suker..kalau murah boleh beli bnyk2..kalau pandai pilih dan gayekan..yg murah pon cantik..kalau main sebat jer..yg mahal pon nampak mcm beli kat pasar..:-) cume yg mahal kualitinyer lebih elok dn tahan lame..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik