Cuba Tengok...Sama Tak Perangai Anda..

Assalamualaikum..

Gadis nak kongsi info dengan jiran-jiran ni..

Anak No.1 berkepimpinan dan tegas
Anak No.2 - Penyabar & Kelakar.
Anak No.3 - Manja & Matang.
Anak No.4 - Baik & Bergaya.
Anak No.5 - Baran & Cool.
Anak No.6 - Ramah & Manja.
Anak No.7 - Tegas & Lawak.
Anak No.8 - Menerima & Sabar.
Anak No.9 - Rileks & Pendiam.
Anak No.10 - Penyabar & Baik.
Anak No.11 - Banyak Cakap & Kelakar.
Anak No.12 - Penyabar & Mengada.
Anak No.13 - Manja & Pendiam.
Anak No.14 - Baik & Penyabar.
Anak No.15 - Menerima & Manja.


Gadis anak yang no.1
memang sama..
^_^

Anda macam mana?



Kalau tak tempek gambar Darwisy tak sah..
hihihi..

k laa..
see u olls next entry..
^_^

Comments

  1. husna no 3 n bongsu..manja tu betul, tp tang matang tu mcm blum matang je lagi..haha

    ReplyDelete
  2. macam mana nak tau? orang dekat boleh tau kot.. tp rasa nya kan, semua ciri2 ada dalam setiap orang cuma peratus nya sikit2.

    ReplyDelete
  3. Cantiklah baju baby darwisy....hehhe aah ek ju pun anak sulung sama mcm gadis...kita serupaa :)

    ReplyDelete
  4. akak anak no 3..manje...?? hurrmm..pikir balik nih..heheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...