Dapat Walker Baru

Assalamualaikum...

Alhamdullillah baru balik Legoland..
sambil tu jenjalan la kan..
apa lagi..
hihihi..

2 Minggu lepas sebenarnyer citer ni..
dah lapuk dah..
hihihi..

Sebenarnyer Darwisy dah dpt walker baru ..
Atok & grandma nyer yang belikan..
diorg tengok Darwisy dok meyiarap & mengesot dengan lajunyer
takut habuk melanda kat badan Darwisy..
jadi atok & grandma nyer belikan walker.
hihihi..

 inila dier walker darwisy yang baru..
bukan tekun tengok atok pasang walker dier..
hihihi..


Darwisy yang pilih kaler tu..
3 kali Gadis dok tukar2 kaler walker tu..
dier tetap pegang kaler merah jugak..
hihihi..

hye untie & uncle..
Darwisy dah naik walker dah..
hihihi..

Tapi 3 hari jugak nak tunggu dier berani naik walker ni..
kalau tak asyik menjerit takut duduk dlm tu..
tah ape kene tah..
hihih..
lepas je 3 hari..
haaaa..siap semua tempat dier jelajah..
^_^

Terima kasih atok & grandma..
^_^

p/s : Jiran-jiran perasan tak ni walker yang jenis dulu-dulu tu..hihihi..memang Gadis yang nak walker pesen mcm ni..hahahhaha...

Comments

  1. anak akak dulu ain..naik walker laju sgt smpai terjatuh dalam sangkut dalam tu huhuhu..

    ReplyDelete
  2. Comel! Hai darwisy.. nak pinjam walkwer bole? Hihi

    ReplyDelete
  3. Ok pe walker jenis lama tu. Dz pun pakai tapi sekejap je la. Lps tu dia panjat walker terus x dapat naik lagi. Hehe hai darwisy! Auntie nk pinjam walker bole? Hihi

    ReplyDelete
  4. @Ailyl Rozanna

    hye untie ailyl..
    boleh jek kalau nak pinjam..
    meh dtg umah darwisy...
    boleh kawan ngan DZ...=)

    ReplyDelete
  5. Dah dapat kaki gitu lah...:-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik