Dah Ada Gigi Dah...

Assalamualaikum...

Selamat pagi..
Gadis harap semuanya sihat sejahtera hendaknyer..

Sebelum Gadis pegi keje ni Gadis update entry dulu la..
hihihi

Sebenarnyer dah lama nampak perkembangan terbaru Darwisy ni..
seronok tengok perkembangan anak-anak ni walaupun setiap anak perkembangan nya berbeza..

Tapi yang paling comelnye bila tengok Darwisy dah ada gigi..
rase macam lagi seronok..
sbb bila nak makan dier belajar mengunyah guna gigi..
pastu tayang tayang gigi dier...

kadang kadang marah kalau kiter nak tengok gigi dier..
hihihi...

Sekarang Darwisy dah hampir 10 bulan...
sekejap nyer masa berlalu..

hye untie hye uncle..
Darwisy dah ada gigi..

ssh betul kalau nak amik gambar Darwisy senyum mcm ni..
^_^


k la..
Gadis gtg dulu..
bersedia untuk bekerja..
see u nest entry ya..

p/s : mama nye dah eksited nak belikan berus gigi dan ubat gigi..hihihi..sbb dapat free macam-macam kalau beli ubt gigi budak2 ni..



Comments

  1. comel :)
    bilalah anak i nk tumbuh gigi. hihi

    ReplyDelete
  2. Lama tak tengok darwisy...!! Dah besar dn makin comel...!!

    ReplyDelete
  3. Alolo hensem nya..
    laju gigi darwish.. aisy ada gusi saja..

    ReplyDelete
  4. princess ada gigi atas je.bawah xde ag.hehehe.omeinya dh ada gigi atas.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...