Yeeehaaaa...!!!

Assalamualaikum...

Apa khabar jiran-jiran Gadis semua..
memang dah hampir sebulan Gadis tak jenguk blog kesayangan ni..
huhuhu..

memang tahap lama betul la..
balik keje je..nampak lappy memang rase nak menaip..
tapi bila dah mkn..bagi Darwisy mkn..
rehat terus tido skali dgn Darwisy...

Hari ni Gadis dapat menaip ni pun sbb Gadis mc hari ni..
sbb tak berapa sihat...
dh macam sakit org tua lak ni..
tekanan darah tinggi naik..
huhuhu...

Alhamdullillah dah normal balik..
lepas ni In Shaa Allah Gadis akan update seperti biasa..

k laa..
Gadis got to go..
see u next entry yer..
^_^


p/s : Dah lama tak update perkembangan Darwisy...grandma nyer je yang tolong update kan..
hihihi...dah semakin lasak dan lasak...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bantal Tungku Elektrik

Petua Orang Lama : Wanita Hamil Dilarang....

Kek Coklat Moist Ni Sedap Ke?