Sudah Jatuh Ditimpa....????

Assalamualaikum...

Wahh,...
Hari ni Gadis dapat MC..
sebenarnyer dari semalam Gadis dah dapat MC..
sebab ape MC?

disebabkan kerusi tu la Gadis MC sampai 2 hari..

Ceritanya time lunch makan Pizza..
sekali dengan tak diduga..
Gadis baru nak amik Piza..
grakkkkkkk...!!!
gedebuk jatuh terduduk Gadis..
Masyaallah..
Tuhan je yang tahu betapa sakit nya pinggang hingga ke tulang pinggul..
sakit sangat rasenyer...
jalan dah macam ape tah..
huhuhu...

Nasib baik la rakan sekerja ada waktu tu..
tolong Gadis time tu...
fuhhh..
pastu terus terbantut selera nak makan..
huhuhu..

Nak buat macam mane kan..
dah memang tertulis nak jadi mcm tu..
lembut sangat kot kerusi tu..
tapi sebelum ni memang ok je bila Gadis duduk..
kali ni plak nak terkena kat Gadis..

xpela..nak buat mcm mane kan..
Gadis redha..
huhuhu..

ok la..Gadis nak berehat hari ni..
keadaan masih tidak stabil ni..
huhuhu..

p/s : Alhamdullillah masih merasai nikmat yang Allah pinjamkan..

Comments

  1. elok je patahnya cmtu
    nasib baik x teruk kan gadis

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik