Thursday, October 22, 2015

Crosstitch ke 3,4 & 5

Assalamualaikum...

Sebelum bersalin hari tu Gadis memang takde aktiviti lain selain buat crosstitch...hobi dari zaman anak dara lagi...
Sampai sekarang tangan tu mesti nak buat crosstitch...

Ni antara crosstitch yang sempat Gadis siapkan sebelum bersalin..





Sekarang sedang berpantang tengah buat crosstitch yang baru..harap dapat siapkan sebelum naik keje...
Nanti Gadis update gambar apa pulak yang Gadis tengah jahit..

Kadang kadang tergendala jugak sbb melayan Damia yang comel tu..hihih..
Abang yang tembam tu lagi...

P/s : hari ni dah 23 hari berpantang...😊😊😊

Wednesday, October 21, 2015

Bersalin???

Assalamualaikum...
Hai jiran jiran ku sekalian...
Dah lama sangat sangat sangat tak update blog ni...
Sibuk dengan kerja
Pastu tiba tiba Tuhan kurniakan rezeki...
disahkan Mengandung di awal tahun 2015 hari tu..

Alhamdullillah 30 September 2015 jam 1.02pm selesai Azan Zohor Gadis selamat melahirkan seorang bayi perempuan di Hospital Sultanah Aminah...
Dah dapat sepasang dah...

Nur Damia Zulaikha Binti Mohamad Suhaimi
( Cahaya, Kebijakan Keberkatan, Kecantikan yang menawan)

Cerita kat labour room??
Panjang ceritanya..nantila Gadis cuba pendekkan..

Ok la..nanti Gadis update entry lagi sebab berpantang dan sentiasa ada dirumah ...hihihi..

P/s : Rutin bila ada baby semula..mata mama nya akan jadi kungfu panda semula..