I'm Back

Assalamaualaikum...

Hai rakan rakan blogger ku sekalian,..
memang lama betul tak menaip kat sini..
hari ni macam baru tergerak nak menaip kat sini..


tapi walaupun Gadis dah jarang menaip blog ni..
tetap pegi jalan jalan blog kamu semua...
nak tahu perkembangan masing masing...

Sekarang ni Gadis pun dah kerja kat tempat lain..
Alhamdullillah rezzeki anak anak..
dapat yang lebih baik untuk masa depan..

Jiran jiran ku macam mana sekarang ni..
mesti dah lama tak dtg blog Gadis yang sangat sunyi macam takde orang ni kan..
Insyaallah lepas ni Gadis akan rajin update blog sebab kat opis baru ni boleh menip dengan tenang...
hahahahah...
nampak sangat macam mengular cara halus..
hihihi,...

Ok la ..
nanti kita boleh sembang sembang lagi ya...
daaaa...

p's : Hari ni bawak Damia cek up 6 bulan..sekejap je masa berlalu sekarang ni..

Comments

Popular posts from this blog

Dah Sekolah??

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Bantal Tungku Elektrik