Dah Sekolah??

Assalamualaikum...
Salam tahun 2017

Alhamdullilah masih diberi peluang untuk di bumi Allah..

Pejam celik pejam celik sekejap je masuk tahun 2017...

1.1.2017 hari tu Muhammad Darwisy Zulkarnain dah mula sekolah tadika..
Dah umur 5 tahun dah anak mama ni ya..





Sebelum nak tiba hari sekolah tu, mama nya yang berdebor debor tau tak..macam macam fikir dah..
Tapi harap harap semuanya positif..

Hari pertama Darwisy nak pergi sekolah..menangis macam mama nya akan tinggalkan lama lama kat sekolah..
Padahal sekejap je sekolah nya..
Start sekolah dari 7.30am sampai 11.30am..
Mama pun sebenarnya sebak jugak..sbb mcm rasa cepatnya membesar anak anak ni..huhuhu..

Alhamdullillah masa ambil balik..
Darwisy dah ok dan ade perkembangan positif..



Dah sampai rumah mama nya dok pesan je..esok kene pegi sekolah lagi tau..
Maunya tak risau..
Bukan berfikiran negative untuk anak anak tapi cuma risau..
Budak ni ragam nye tu secaa tiba tiba je..

Bila tiba hari esok..
Bangun pagi ok..
Pegi sekolah ok..
Alhamdullillah semuanya ok dan berjalan lancar..

P/s : Darwisy cakap makan kat sekolah tak sedap...haissyy..pandai complaint plak skang ni..hihihi



Comments

Popular posts from this blog

REVIEW - 1 - LEGOLAND Malaysia Resort’s Brick-Tacular Holidays Celebrations

Petua : Nak Hilangkan Air Liur Anak Dari Asyik Meleleh Je...